Monday, October 27, 2008

25.10.08 -- A day to be remembered ~~

Saturday 25.10.08 a day that i've always wanted to remember. Nothing special but personally this is the very 1st time I ever experience.. (of cause la kan..) aku pon tanak ada 2 3 kali menda ni jadi kat aku.. Tghari tu family Saufey dtg umah aku untuk beraya sekali dgn merisik2 aku ni dah ada yang punya ke belom!! eceh.. Tp after all, that was soo good..Tetibe terasa serius bercinta pulak..sbl2 ni aku selalu je nk cr pasal ngn Saufey, tp lepas dia bwk dtg family dia, aku rasa dia serius ngn perhubungan kami (macam lmbt gila aku nk rasa dia serius ngn aku!! hehe). Saufey dtg ngn mak, ayah dia, Along and 2 kids Munaizah + cute Hakimi, Angah and his wife Kak Yah+ cute but agressive Hadirah.. Maka bermula lah perkenalan antara mak aku ngn family Saufey..Nothing much happen, tinggal lagi ada lah 1 cincin tersarung kat jari manis aku ni..Alhamdulillah xde insiden aku tuang air t'tumpah depan mak Saufey (sbb aku tuang siap2 kat dapur.haha)..Looking forward on preparation of our engagement day on 29.12 bersamaan 1 Muharram. Awal tahun, moga2 diberkati..Takde ape preparation sgt sbb mak tak bagi buat gubahan segala...wat sekali jek. Aku pilih masa kahwin nnt la,leh letak brg best2 sket..la ni xde duit lagi.. tinggal lagi nk cari material utk baju and cadar katil..aiyakk..biler nk wat ni..

3 comments:

SFM said...

Congrates dear.. isk.. berdebar2 tak?
Ha! Ko ada main2 mata ngan saufey tak masa bincang2 tu? wakaka..
Smg semua b'jln dgn selamat.. smg bahagia ke akhir hayat..
Letak la gambar oi!

anna said...

aaajaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
tahniah saya ucapkan diatas percintaan kalian..(ke perisikan???heehe)..

tarikhnya bila aja?????jgn sama lak..

confem ke kaler tu?aku nak ready baju ni...ahaks!!!

aja..best x?best x?ngeeeeeee..sooo happy for u!!!!

The Colours Cottage said...

Hehe..thanks a lot dears...
Gembira la jugak..awal2 tu berdebar la jugak..tp pastu ok jer..mana ada men mata..x kuasa aku..masa bincang2 tu kita x de kat situ la nana..aku kat dapur, sofi ngn abg2 dia dok kat anjung umah..masa discussion tu org tua2 jer..mak ayah sopi, mak dan abg aku..ingat tu nana, kang masa org merisik ko, ko jgn ada kat situ sama tau..hahaha..

kaler ape ar ana? aku pon x sure..cadar y kiter tgk kat jj tu da xder..aiyakkk..

tarikh aku lmbt g..kasik can kat ko dulu.haha..

korang wajib dtg masa engagement tu tau!! nnt aku invite kat sms. hehe..